Rozhovor s blogerkou Denčou Hartmannovou!

15:00

Ahoj! Je tady další článek a dnes opět rozhovor! Bude to rozhovor s úžasnou blogerkou Denčou!
Přečtěte si, co prozradila! :)

1) Co tě inspirovalo k tvorbě blogu? 


Jelikož jsem původně začínala s fanblogem o seriálu, tak asi právě ten seriál. Fungující blogy na stejné téma byly tenkrát snad jenom dva a díky tomu mi to přišlo jako dobrý nápad. Blogování mě strašně chytlo, s věkem se změnily moje zájmy a postupně jsem přešla na lifestyle / beauty / fashion blog.


2) Kdy sis založila blog?


30. června 2012


3) Jaké byly začátky blogování?


Těžké. Člověk musí být trpělivý, snažit se na blogu pracovat a zlepšovat se. Teď na to období ale ráda vzpomínám a jsem pyšná na to, že jsem to nevzdala a vydržela.


4) Kolik času věnuješ každému článku?


To je strašně individuální a nedá se to jednoznačně určit. Záleží na tom, jaký je to článek, jestli jsou potřeba fotky, kolik musím napsat textu apod. Průměrně asi tři hodiny, ale jak říkám, je to individuální.


5) Kde nacházíš inspiraci k článkům? (Místo či nějaký blog?)


Nápady na články mívám kdykoliv a kdekoliv. Proto mám s sebou vždycky něco, kam si můžu nápady psát, abych je nezapomněla. Většinou třeba sedím ve škole a najednou vím, o čem budu další den psát. Jindy brouzdám po internetu, když mě něco napadne.


6) Bylo nějaké 'nejhorší období blogu'? Pokud ano, tak jaké? A jak ses s tím vypořádala?


Měla jsem pár horších období, kdy jsem buď vůbec neměla chuť do psaní nebo inspiraci. V takových případech si dám prostě pauzu, do ničeho se nenutím a ono to za nějaký čas přejde. Nikdy se mi nestalo, že by to trvalo déle než měsíc.

7) Jak přijímáš kritiku?

Kritiku respektuju, pokud je podaná slušně a konstruktivně, snažím se něco si z ní vzít nebo se poučit a jsem za ni ráda, protože mě posouvá dál. Naopak pokud se jedná o "hate", tak to už pro mě není kritika, ale ubohost, absolutně to neřeším a ve většině případů i mažu.

8) Jak bys popsala svůj blog, ale i sebe?


Můj blog by se dal popsat jako lifestyle, beauty a fashion v jednom. Píšu o tom, co mě baví a mám ráda, to znamená, že z velké části odráží i mou osobnost. Já jsem vždy a všude upřímná šestnáctiletá holka, typický melancholik a neskutečný nešika. Mezi moje největší závislosti patří bezpochyby blogování, jídlo, seriály a knížky.


9) Čeho bys chtěla s blogem docílit? Nebo už jsi docílil ️a, toho, čeho jsi chtěla?


Nikdy jsem si nedávala nějaké extra cíle a nejspíš jsem si už splnila všechno, čeho jsem s blogem chtěla dosáhnout. Teď se jen snažím na blogu co nejvíc pracovat a posouvat ho dál, to mi úplně stačí.


10) Podle návštěvnosti na blogu to vypadá, že se ti daří. Už se ti někdy stalo, že by se s tebou chtěl někdo fotit, povídat nebo něco takového?


Asi dvakrát mi někdo napsal, že mě někde viděl, ale bál se přijít, což mě neskutečně zaskočilo, potěšilo a zároveň zamrzelo, že se báli přijít, i když si neumím vůbec představit, jak bych reagovala. Jinak se mi třeba stává, že lidi, které znám, mi najednou řeknou, že sledují můj blog.


11) Uvažovala jsi někdy o tom, že bys začala natáčet na YouTube?


Uvažuju o tom pořád, ale zatím na to nemám dost odvahy. Možná do budoucna.


12) Máš nějaký oblíbený blog? Pokud ano, jaký to je?


Mám víc oblíbených blogů. Nejradši sleduji určitě holky z A Cup of Style, pak taky Miu z Kissbooku, Dommie z fvckya.blogspot.cz, Ann Blogger Kid... Je jich mnohem víc a všechny vyjmenovat nedokážu, určitě bych na někoho zapomněla.


13) Co kamarádi? Podporují tě v tom, co děláš?


Podporují a jsem za to moc vděčná. Kolikrát mi právě oni pomohli pokračovat, když jsem měla horší období, a asi jim nikdy za to nebudu moct dostatečně poděkovat.


14) A poslední otázka co by jsi vzkázala všem svým čtenářům nebo lidem, kteří chtějí založit blog či dostat se tam, kde ses dostala ty?
Svým čtenářům chci určitě moc poděkovat, protože bez nich bych nebyla tam, kde jsem. Lidem, kteří si chtějí založit blog, hlavně pevné nervy a trpělivost, protože to je v začátku nejdůležitější.

Děkuju ti moc za rozhovor! 
Deni Hartmannová

Tady už máte i odkaz na její blog, pokud by Vás rozhovor zaujal! :) Ale určitě tam koukněte!

Krásný zbytek dne. 
Christine xx.

You Might Also Like

2 komentářů

Používá technologii služby Blogger.